Ekonomi

Akbank: “Sürdürülebilirlik İnsan İçin, Hepimiz İçin”

Akbank, insan için sürdürülebilirlik anlayışıyla hayatın bir çok alanına  dokunan çalışmalarını yeni iletişim kampanyasıyla duyuruyor.

Serenay Sarıkaya’nın yer aldığı film serisinde, toplumu bütün olarak kapsayan ‘herkes için sürdürülebilirlik’ mesajını paylaşıyor. Akbank’ın yeni film serisiyle başlattığı iletişim kampanyası farkındalık odaklı etkinlikler ve girişimlerle devam edecek.  

Akbank’ın sürdürülebilirlik stratejisine odaklanan yeni iletişim kampanyasının temelini, insan odaklı bir yaklaşım oluşturuyor. Kampanya, sürdürülebilirlik kavramını sadece çevresel boyutta değil, aynı zamanda sosyal ve ekonomik açılardan da ele alarak toplumsal dönüşümü desteklemeyi amaçlıyor.

Hedeflerinin; sürdürülebilirliğin var olma sebebi olan ‘insan’ı öne çıkarmak ve böylece sürdürülebilir yaşamın herkes tarafından sahiplenilmesine hizmet etmek olduğunu belirten Akbank Marka ve İletişim Başkanı Beril Alakoç; “Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na baktığımızda; insana yakışır iş ve ekonomik büyüme, toplumsal cinsiyet eşitliği, nitelikli eğitim gibi çevrenin ötesinde insanı odağına alan başlıklar görüyoruz. Akbank olarak biz de, “Akbank Sürdürülebilir Finansman Çerçevesi” kapsamında sürdürülebilirlik aksiyonlarının sadece emisyonlarla sınırlı olamayacak kadar geniş ve hayatın her alanına yayılan bir stratejiyle kurgulanması gerektiğine inanıyoruz. Bu doğrultuda   sürdürülebilir finansman araçlarımız, kadın girişimcilere yönelik mentorluk çalışmaları gibi eşit fırsatlar yaratan girişimlerimiz, gençleri geleceğe hazırlayan Akbank Gençlik Akademisi gibi eğitim programlarımız , sanata sunduğumuz uzun soluklu desteklerimiz ve gönüllü eylemleri toplum genelinde yaymak için yürüttüğümüz ‘iyilik hareketlerimiz’ başta olmak üzere toplumda sürdürülebilirlik için çalışıyoruz. Yeni iletişim kampanyamız ve reklam filmimiz, bu vizyonumuzu yansıtıyor. Önümüzdeki dönemde farklı iletişim çalışmaları ve girişimlerle sürdürülebilir yaşam eylemlerini daha kapsayıcı bir şekilde Türkiye’de yaygınlaştırmayı hedefliyoruz” dedi.

Sürdürülebilirlik, çevrenin yanında insan için, toplumun gelişmesi için…

Akbank sürdürülebilir yarınlar için çevreyi koruyan uygulamalarına devam ederken;; eğitimden gönüllülüğe, yatırımdan sanata  bir çok alanda toplumun kalkınması için çalışıyor. Bu çalışmalarıyla sürdürülebilirliğin ‘herkes’ için olduğunu vurgulayan yeni iletişim kampanyasının reklam filmlerinde, Serenay Sarıkaya, Akbank’ın hayatın içinde, insana dokunan çözümlerini paylaşıyor.

Film serisinde, geleceği ‘yazan’ gençlerden çevresine ilham olan kadınlara, enerjisini doğadan alan KOBİ’lere kadar farklı alanlarda ‘sürdürülebilirlik elçilerinin’ hikayeleri ekranlara taşınıyor. 

Akbank, ‘insan için sürdürülebilirlik’ mesajıyla sürdürülebilir eylemlere katkı sunan ve farkındalık yaratan iletişim kampanyasını yeni girişimler ve projelerle sürdürecek.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-kepsut.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort
istanbul escort